Srednja glazbena škola
Srednja glazbena šk. — Glazbenik instrumentalist
Smjer Glazbenik instrumentalist je formalno glazbeno obrazovanje prema Nastavnom planu i programu za srednju glazbenu školu doneseno od nadležnog Ministarstva RH
- uzrast: 12 – 22 godine
- trajanje: 4 godine
- nastava: individualno (instrument) i skupno (teorijski predmeti – skupno muziciranje)
- tjedno sati: vidi 'Nastavni plan i program'
- temeljni predmet struke: Klavir | Gitara | Mandolina | Tambure | Violina | Violončelo | Kontrabas | Flauta | Oboa | Klarinet | Saksofon | Truba | Harmonika | Harfa | Udaraljke
- Cilj
- Nastava
- Certifikat
- Koncerti
- Dodatno
- Aktivnosti
- Lokacije
- Dalje?
- osigurati učenicima što kvalitetnije glazbeno obrazovanje prema suvremenim psihološkim, pedagoškim i metodičkim spoznajama uz poštovanje osobnosti svakog pojedinog učenika
- daljnji razvoj učenikove sposobnosti i vještine sviranja na odabranom instrumentu
- pratiti učenikov napredak u cjelini i u svim pojedinim elementima napredovanja: muzikalnosti, estetici, senzibilitetu
- razvijati vlastito glazbeno mišljenje kod učenika te glazbenu i tehničku snalažljivost kao preduvjet za kvalitetan samostalan rad i pristup glazbenom djelu
- izgrađivati povjerenje u vlastite sposobnosti i uklanjati strah od neuspjeha
- razvijati percepciju, glazbenu memoriju, koncentraciju te radne navike kao i upornost u svladavanju teškoća
- poticati i razvijati suradnju između učenika, posebno kroz skupno muziciranje (zbor, orkestar), te zajedništvo, toleranciju i timski rad
- razvijati kritički odnos kod učenika, prema vlastitim postignućima
- pripremiti učenika za nastavak glazbenog obrazovanja u visokom školstvu tj. na domaćim ili međunarodnim glazbenim akademijama
- individualno – instrument
- skupno – teorijski predmeti
- broj nastavnih tjedana u jednoj školskoj godini je 35
- na kraju školske godine učenici dobivaju javnu ispravu – Svjedodžbu
- na kraju četverogodišnjeg obrazovnog programa učenici dobivaju ‘Svjedodžbu o završnome radu’ i stječu srednju strukovnu spremu sa zvanjem Glazbenik instrumentalist
- učenici tijekom školske godine imaju javne satove, koncerte i smotre
- mogućnost sudjelovanja na školskim natjecanjima
- natjecanje glazbenih škola RH u organizaciji Hrvatskog društva glazbenih i plesnih pedagoga (HDGPP)
- međunarodna glazbena natjecanja
- orkestri* (gudački | puhački | gitarski)
- komorna glazba* (duo | trio | kvartet itd.)
- školski bend*
* nastava je besplatna tj. ne naplaćuje se dodatno
- kreativne radionice (izrada božićnih ukrasa i sl.)
- glazbeno-edukativni jednodnevni izleti
- organizirani zajednički posjeti koncertima
- dobrotvorni koncerti (domovi za nezbrinutu djecu | domovi za starije i bolesne osobe)
- Zagreb, Špansko – Maršanići 5
- Zagreb, Lanište – Jaruščica 5
Nakon završenog četverogodišnjeg obrazovnog programa, učenici mogu nastaviti glazbeno obrazovanje na domaćim i stranim Glazbenim Akademijama
Srednja glazbena šk. — Glazbenik pjevač
Smjer glazbenik pjevač je formalno glazbeno obrazovanje prema Nastavnom planu i programu za srednju glazbenu školu doneseno od nadležnog Ministarstva RH
- uzrast: 12 – 24 godine
- trajanje: 4 godine
- nastava: individualno (solo pjevanje – glasovir obvezatno) i skupno (teorijski predmeti – skupno muziciranje)
- tjedno sati: vidi 'Nastavni plan i program'
- temeljni predmet struke: Solo pjevanje
- Cilj
- Nastava
- Certifikat
- Koncerti
- Dodatno
- Aktivnosti
- Lokacije
- Dalje?
- osigurati učenicima što kvalitetnije glazbeno obrazovanje prema suvremenim psihološkim, pedagoškim i metodičkim spoznajama uz poštovanje osobnosti svakog pojedinog učenika
- daljnje vokalno-tehničko usavršavanje te razvoj raspona glasa do punog opsega
- osvješćivanje pjevačkog aparata: dijafragma – glasnice – rezonantni prostori
- rad na kvaliteti tona, mekoći i punini zvuka
- pratiti učenikov napredak u cjelini i u svim pojedinim elementima napredovanja: muzikalnosti, estetici, senzibilitetu
- razvijati vlastito glazbeno mišljenje kod učenika te glazbenu i tehničku snalažljivost kao preduvjet za kvalitetan samostalan rad i pristup glazbenom djelu
- izgrađivati povjerenje u vlastite sposobnosti i uklanjati strah od neuspjeha
- razvijati percepciju, glazbenu memoriju, koncentraciju te radne navike kao i upornost u svladavanju teškoća
- poticati i razvijati suradnju između učenika, posebno kroz skupno muziciranje (zbor), te zajedništvo, toleranciju i timski rad
- razvijati kritički odnos kod učenika, prema vlastitim postignućima
- razvijati ljubav prema vokalnoj glazbi i različitim stilskim razdobljima te upoznati djela vokalne i vokalnoinstrumentalne literature
- pripremiti učenika za nastavak glazbenog obrazovanja u visokom školstvu tj. na domaćim ili međunarodnim glazbenim akademijama
- individualno – solo pjevanje
- skupno – teorijski predmeti
- broj nastavnih tjedana u jednoj školskoj godini je 35
- na kraju školske godine učenici dobivaju javnu ispravu – Svjedodžbu
- na kraju četverogodišnjeg obrazovnog programa učenici dobivaju ‘Svjedodžbu o završnome radu’ i stječu srednju strukovnu spremu sa zvanjem Glazbenik pjevač
- učenici tijekom školske godine imaju javne satove, koncerte i smotre
- mogućnost sudjelovanja na školskim natjecanjima
- natjecanje glazbenih škola RH u organizaciji Hrvatskog društva glazbenih i plesnih pedagoga (HDGPP)
- međunarodna pjevačka natjecanja
- komorna glazba* (duo | trio | kvartet itd.)
- školski bend*
* nastava je besplatna tj. ne naplaćuje se dodatno
- kreativne radionice (izrada božićnih ukrasa i sl.)
- glazbeno-edukativni jednodnevni izleti
- organizirani zajednički posjeti koncertima
- dobrotvorni koncerti (domovi za nezbrinutu djecu | domovi za starije i bolesne osobe)
- Zagreb, Špansko – Maršanići 5
Nakon završenog četverogodišnjeg obrazovnog programa, učenici mogu nastaviti glazbeno obrazovanje na domaćim i stranim Glazbenim Akademijama
Srednja glazbena šk. — Glazbenik teoretičar
Smjer glazbenik teoretičar je formalno glazbeno obrazovanje prema Nastavnom planu i programu za srednju glazbenu školu doneseno od nadležnog Ministarstva RH
- uzrast: 12 – 22 godine
- trajanje: 4 godine
- nastava: individualno (glasovir obvezatno – izborno glazbalo) i skupno (teorijski predmeti – skupno muziciranje)
- tjedno sati: vidi 'Nastavni plan i program'
- temeljni predmet struke: Harmonija
- Cilj
- Nastava
- Certifikat
- Koncerti
- Dodatno
- Aktivnosti
- Lokacije
- Dalje?
- osigurati učenicima što kvalitetnije glazbeno obrazovanje prema suvremenim psihološkim, pedagoškim i metodičkim spoznajama uz poštovanje osobnosti svakog pojedinog učenika
- proučavanje i usvajanje homofonog načina skladateljskog promišljanja u razdoblju baroka, klasike i romantike
- razvijanje harmonijskog sluha, stvaralačke mašte i fantazije
- obrazovanje i usvajanje načina polifonog skladateljskog promišljanja i stvaranja u dva stilsko-povijesna polifona razdoblja: renesansa (vokalni kontrapunkt) i barok (instrumentalni kontrapunkt)
- poznavanje zakonitosti i principa glazbenog oblikovanja te analiza glazbenog djela
- stjecanje važnih glazbenih znanja i vještina kao što je npr. spretno čitanje notnog teksta ‘prima vista’ (na prvi pogled) i improvizacija
- osposobljavanje učenika za istodobno praćenje pogledom većeg broja dionica u partituri tijekom slušanja glazbe, odnosno za spretno čitanje i sviranje jednostavnijih i srednje teških vokalnih (a djelomice i instrumentalnih) partitura
- pratiti učenikov napredak u cjelini i u svim pojedinim elementima napredovanja: muzikalnosti, estetici, senzibilitetu
- razvijati vlastito glazbeno mišljenje kod učenika te glazbenu i tehničku snalažljivost kao preduvjet za kvalitetan samostalan rad i pristup glazbenom djelu
- izgrađivati povjerenje u vlastite sposobnosti i uklanjati strah od neuspjeha
- razvijati percepciju, glazbenu memoriju, koncentraciju te radne navike kao i upornost u svladavanju teškoća
- poticati i razvijati suradnju između učenika, posebno kroz skupno muziciranje (zbor, orkestar), te zajedništvo, toleranciju i timski rad
- razvijati kritički odnos kod učenika, prema vlastitim postignućima
- pripremiti učenika za nastavak glazbenog obrazovanja u visokom školstvu tj. na domaćim ili međunarodnim glazbenim akademijama
- individualno – glasovir obvezatno i izborno glazbalo
- skupno – teorijski predmeti
- broj nastavnih tjedana u jednoj školskoj godini je 35
- na kraju školske godine učenici dobivaju javnu ispravu – Svjedodžbu
- na kraju četverogodišnjeg obrazovnog programa učenici dobivaju ‘Svjedodžbu o završnome radu’ i stječu srednju strukovnu spremu sa zvanjem Glazbenik – Teorijski smjer
- učenici tijekom školske godine imaju javne satove, koncerte i smotre
- mogućnost sudjelovanja na školskim natjecanjima
- natjecanje glazbenih škola RH u organizaciji Hrvatskog društva glazbenih i plesnih pedagoga (HDGPP)
- međunarodna glazbena natjecanja
- orkestri* (gudački | puhački | gitarski)
- komorna glazba* (duo | trio | kvartet itd.)
- školski bend*
* nastava je besplatna tj. ne naplaćuje se dodatno
- kreativne radionice (izrada božićnih ukrasa i sl.)
- glazbeno-edukativni jednodnevni izleti
- organizirani zajednički posjeti koncertima
- dobrotvorni koncerti (domovi za nezbrinutu djecu | domovi za starije i bolesne osobe)
- Zagreb, Špansko – Maršanići 5
- Zagreb, Lanište – Jaruščica 5
Nakon završenog četverogodišnjeg obrazovnog programa, učenici mogu nastaviti glazbeno obrazovanje na domaćim i stranim Glazbenim Akademijama